Læborg forsamlingshus, et godt sted at feste.

Velkommen til 2022

Efter en veloverstået Borgerdag, lørdag den 26. februar 2022. Har bestyrelsen konstitueret sig og den nye bestyrelse ses her på hjemmesiden.

27.02.2022 Tusind tak for en rigtig god fastelavnsfest i Forsamlingshuset. Det var dejligt at se SÅ mange udklædte og glade børn og voksne.

Seneste nyt

26-01-2022
Ny lejekontrakt
Kære alle medlemmer og lejere, forsamlingshusets lejekontrakt er blevet opdateret og ændret en smule i layout. Der er kommet el og miljøafgifter på.
Tag et kig hvis du/i skulle have lyst ;)
16-01-2022
100.000 besøgende på hjemmesiden
Kære allesammen, denne weekend i januar 2022 rundede vi 100.000 besøgende på vores hjemmeside - hvor er det imponerende…mere end 1000 besøgende pr. måned i de +7 år siden har eksisteret.
Den beslutning den daværende bestyrelse (for +7 år siden) tog om at få sin egen hjemmeside må i den grad siges at have været rigtig 1000 tak til Jer alle der bruger siden og for Jeres støtte til arrangementer og ikke mindst for Jeres brug/leje af huset.
29-08-2021
Kære alle medlemmer og lejere, forsamlingshusets lejekontrakt er blevet opdateret og ændret en smule i layout. Tag et kig hvis du/i skulle have lyst ;)
23-05-2021
Generalforsamling i Læborg forsamlingshus
Kære allesammen, nu er genåbningen efter COVID nedlukning så langt fremme at Læborg forsamlingshus’s generalforsamling både må, kan og skal afvikles.
Det afholdes i Læborg Forsamlingshus lørdag d. 5/6 kl. 10:00 i forsamlingshuset i forbindelse med Borgerdagen i Læborg.

Dagsorden i henhold til vedtægterne.

På bestyrelsens vegne
11-02-2021
Borgerdag og Grundlovsfest 5. juni 2021.
Borgerdagen i Læborg den 27. februar flyttes pga. corona-restriktioner til grundlovsdag den 5. juni om formiddagen.
Dagens fire generalforsamlinger for – LG&U, Læborg Forsamlingshus, Multihuset og Lokalrådet afholdes denne dag i Multihuset.
De bliver afviklet så alle kan deltage i grundlovsfesten, der i år starter med koncerten med Anne Mette Elten kl. 15.
Venlig hilsen: Læborg Forsamlingshus, LG&U, Multihuset og Lokalrådet
08-01-2021
Fastelavn d.7/2/2021 aflyst!!!
I mange år har der været afholdt fastelavnsfest i forsamlingshuset og dette skulle også have fundet sted søndag d. 7/2/2021, men denne lange række af fastelavnsfesten brydes desværre nu.
I forlængelse af de skærpede COVID-19 restriktionerne har bestyrelsen valgt at aflyse dette års fastelavnsfest.
Vi beklager naturligvis dette og håber, at vi snart kan genoptage vore arrangementer og udlejning i fuldt omfang.
Hold afstand, sprit af og hold ud :)
Bestyrelsen for Læborg Forsamlingshus
08-01-2021
Godt nytår til Jer alle
Godt nytår til Jer alle sammen og velkommen på forsamlingshusets side i det herrens år 2021. Lad os håbe at 2021 udvikler sig til noget bedre end 2020 :)

Aflysninger/udsættelser pga. COVID-19

Kære alle medlemmer og lejere af Læborg forsamlingshus,

En række lokale foreninger lejer jævnligt forsamlingshuset til mødeaktiviteter m.v. - der er dog modtaget en række aflysninger og udsættelser af disse aktiviteter grundet COVID-19 og vi anbefaler derfor, at du kontakter din/Jeres forening for information om nyt tidspunkt for Jeres aktivitet.

Tak for Jeres forståelse.

På bestyrelsens vegne.

Anvendelse af forsamlingsusets køkken

Forsamlingshusets bestyrelse gør opmærksom på, at køkkenet kun må anvendes i forhold til det indgåede lejemål, dvs. madlavning til maks. 120 personer ved leje af hele huset og til maks. 60 personer ved leje af lille sal. Er dette ikke tilfældet vil depositum ikke blive tilbagebetalt.

På bestyrelsens vegne.

Udlejnings- og aktivitetskalender: